بازاریابی با ارسال پیامک

بله درست متوجه شدید بازاریابی با ارسال پیامک حتی در روزگاری که همه با شبکه اجتماعی در ارتباط هستند به خوبی امکان پذیر است. شاید این تصور نه چندان درست در ذهنتان شکل گرفته باشد که دیگری کسی در این زمان به اطلاع رسانی خدمات و محصولات از طریق SMS توجهی ندارد. در ادامه شاید بگویید، از طرفی وقتی بسیاری از شماره های افراد در بلک لیست قرار دارد چگونه می‌توان به مسئله دیجیتال مارکتینگ از نوع ارسال پیام برای دیده شدن خدمات و… حساب ویژه باز کرد. ما همه این مسائل و موانع را می‌دانیم و برای همه راه حل داریم.

در صورتی که مایل هستید در مورد تبلیغات دیجیتالی آن هم از نوع فرستادن پیام به مخاطب بیشتر بدانید، همچنان تا انتهای مقاله با ما هم قدم شوید.

چرا بازاریابی با ارسال پیامک؟

برای پاسخ به چرایی بازاریابی با ارسال پیامک می‌توان گفت، یکی از مهمترین دلایلی که همچنان در زمانی که انواع شبکه های اجتماعی همچون، تلگرام، اینستاگرام و… به منظور اطلاع رسانی آنلاین پیشتازی می‌کنند، همراه بودن هر لحظه گوشی همراه با مخاطب است. وقتی در هر زمان گوشی موبایل به عنوان همراه اول کاربران هستند، چرا از این فرصت بهره نبریم و مخاطب مخصوص خود را از این طریق به سمت کالا و خدمات خود هدایت نکنیم. به طور حتم هر کسی ممکن در زمان هایی به اینترنت دسترسی نداشته باشد ولی با این حال موبایلش همیشه کنار اوست.

پس با توجه به این نکته بیشتر از قبل صاحبان انواع کسب و کار در کنار بازاریابی آنلاین می‌توانند به موضوع فرستادن پیامک تبلیغاتی از طریق اس ام اس هم امیدوار باشند

مهمترین مزایای بازاریابی با ارسال پیامک

بازاریابی با ارسال پیامک که به آن SMS مارکتینگ هم می‌گویند، بخش دیگری از دنیای دیجیتال مارکتینگ است که هدف فرستنده اطلاع رسانی به موقع می‌باشد. در دنباله مطلب می‌توانید برخی از مهمترین مزیت های اس ام اس مارکتینگ مورد مطالعه قرار دهید.

اطلاع رسانی

با کمک دیجیتال مارکتینگ آن هم از نوع فرستادن پیام می‌توانید در سریعترین زمان ممکن با مخاطب ارتباط برقرار کنید. با این کار کاربران زیادی از وجود خدمات و تولیدات شما مطلع شده و در صورت نیاز برای خرید آن اقدام می‎کنند. حتی آن کاربری که در فهرست بلک لیست  Black list قرار دارند.

مشخص بودن جامعه هدف

به کمک سیستم انبوه پنل ارسال پیامک به خوبی می‌توانید مخاطبینی را که منتظر آن آگهی هستند، برای فرستادن اس ام اس اقدام کنید. این موضوع سبب می‌شود به سایر مشترکین سیم کارت های تلفن همراه پیام بی‌ربط فرستاده نشود.

محتوای کوتاه

با توجه به اینکه می‌خواهید به کمک اس ام اس مارکتینگ مخاطب واقعی برای محصولات و خدمات خود را سریع پیدا کنید. محتوای متنی محدود باعث می‌شود، بی مقدمه چینی سراغ اصل مطلب بروید. تعدا کلمات ۱۵۰ کاراکتر در حین این که مختصر و کوتاه است برای این نوع از آگهی تبلیغات بسیار مناسب می‌باشد.

مشترکین نامحدود

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید، چه تعداد از افراد در کشور دارای سیم کارت گوشی موبایل هستند. متقابلاً چه تعداد کاربر تلفن همراه داریم؟ به طور حتم نمی‌توان عدد و رقم ثابتی برای آن بیان کرد، چرا که هر لحظه و هر  ساعت از شبانه روز بر تعداد این مشترکین سیم کارت ها و کاربران استفاده از انواع گوشی ها اضافه می‌شود. پس همین موضوع به منظور اطلاع رسانی مخاطب، به تنهایی می‌تواند موضوع قانع کننده‌ای در استفاده از SMS مارکتینگ باشد.

در صورتی که نیاز دارید درباره بازاریابی با ارسال پیامک اطلاعات بیشتری دریافت کنید، همواره می‌توانید با  آفتاب مارکتینگ در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *