پیامک انبوه یا bulk چیست؟

برای اینکه در همین ابتدای مقاله با مفهوم پیامک انبوه یا همان  bulk بیشتر آشنا شوید. با توضیح مختصر در مورد اس ام اس انبوه به تعریف یکی از ابزارهای ساده و در عین حال مهم بازاریابی انواع کسب و کارها می‌پردازیم. به شیوه bulk یا در فارسی پیام رسان انبوه شما به تعدادی از مشترکین سیم کارت ها در مورد خدمات و محصولات خود اطلاع رسانی می‌کنید. بسیاری از موسسات، بانک ها و… برای اطلاع رسانی به موقع به کاربرانشان از این روش استفاده می‌کنند.

برای اینکه در مورد این سیستم اطلاع رسانی همگانی اطلاعات بیشتر دریافت کنید، می‌توانید تا پایان مطلب با آفتاب مارکتینگ هم مسیر شوید.

مفهوم پیامک انبوه

در مقدمه مطلب به طور مختصر در مورد یکی از شیوه های جدید و مؤثر بازاریابی تحت عنوان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی توضیحاتی بیان کردیم. شمایی که به عنوان صاحب یک کسب و کار به دنبال شیوه هایی هستید که بهتر و سریعتر با مخاطب واقعی تان ارتباط برقرار کنید. در طی مسیر برقراری و اعتماد سازی کاربر نیم نگاهی هم به جذب مشتری برای فروش بیشتر محصولات، خدمات و سرویس های مختلف خود دارید. ناگفته نماند که، چند گزینه را هم در فهرست شیوه های بازاریابی خود لیست کردید. با تحقیق که انجام دادید اطمینان حاصل کردید که به کمک پنل ارسال SMS انبوه می‌توانید برند خود را به مخاطبین معرفی کنید.

بنابراین، برای آگاهی از چگونگی کار با روش پیامک انبوه ادامه مطلب را مورد مطالعه قرار دهید.

چگونگی کار با نرم افزار پیامک انبوه

به منظور استفاده از سرویس پیامک انبوه در ادامه نیاز خواهید داشت که نرم افزار آن را تهیه کنید، چرا که برای فرستادن پیام های اطلاع رسانی در خصوص خدمات و محصولات کسب و کارتان به یک سیستم عاملی که به اینترنت وصل است احتیاج خواهید داشت. اگر این نرم افزار را تهیه و در وب سایت خود نصب کنید، متوجه خواهید شد که به این شیوه می‌توانید تعدادی شماره را که کاربران با میل خودشان در سیستم تان ثبت کردند دریافت کنید. پس به این شکل شما می‌توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره هایی که از مخاطبین خود دارید، در سریعترین زمان ممکن آنها را از اخبار جدید موسسه و مرکز خود آگاه سازید.

مزایای استفاده از پیامک انبوه

هر ابزار و روش جدید در بخش دیجیتال مارکتینگ از جمله پنل ارسال پیامک انبوه که به روی کار می‌آید می‌تواند مزایا و ویژگی هایی را با خود به همراه داشته باشد. در دنباله مقاله معرفی پیام انبوه یا همان bulk چند موردی را برایتان خاطرنشان می‌سازیم.

احتمال دیده شدن

به کمک روش دیجیتال مارکتینگی چون فرستادن پیام انبوه می‌توانید از دیده شدن بسیار زیاد پیامک های تبلیغاتی تان مطمئن شوید. وقتی محتوایی کوتاه و جذاب در قالب پیام اطلاع رسانی از خدمات و سرویس های مجموعه تان به تعدادی کاربر ارسال می‌کنید، افراد  انگیزه بیشتری  برای باز کردن آن پیام دارند.

به صرفه بودن

از آنجایی که در ابتدای راه بازاریابی آنلاین سرمایه گذاری زیادی در این بخش انجام ندادید، به نظر می‌رسد استفاده از پنل ارسال SMS کوتاه برایتان کاربردی تر باشد و به عبارتی مخاطبین زیادی را به سمت محصولات و خدمات تان هدایت کند.

مشخص بودن جامعه هدف

در هنگام استفاده از خدمات پیام رسان انبوه شما در همان ابتدا با تفکیکی که از نظر سن، جنسیت، صنف، شغل، علاقمندی و … در این ابزار دیجیتال مارکتینگ صورت گرفته به خوبی می‎توانید با مخاطب واقعی خود ارتباط برقرار کنید.

در همین لحظه که صحبت های خود را در مورد معارفه سیستم پنل ارسال پیامک انبوه یا bulk به پایان رساندیم. امید است توانسته باشیم پاسخ برخی از ابهامات و سوالات شما در این خصوص داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *