" /> بازاریابی ایمیلی | اهمیت بازاریابی ایمیلی در توسعه کسب و کارها

بازاریابی ایمیلی در توسعه کسب و کارها چه جایگاهی دارد؟

مهم نیست که کسب و کار شما در چه ابعاد و اندازه ای باشد حتی برای کسب وکارهای کوچک نیز می توانید برای توسعه کسب و کار خود از بازاریابی ایمیلی استفاده نمایید. از طریق خبرنامه ها و ایمیل های دوره ای، می توانید مشتریان وفادار خود را از محصولات جدید خود مطلع نمایید.

از طرفی گسترش لیست مخاطبین شما نیز بسیار مهم بوده و شما می توانید مشتریان جدید را با ارائه تخفیف و فروش هایی ویژه در این ایمیل ها جذب کنید. با وجود این، ایجاد این ایمیلها و مدیریت لیست مخاطبین شما بدون وجود یک سیستم مدیریتی می تواند بسیار سخت باشد.

نرم افزارها و سرویس های بازاریابی ایمیلی

نرم افزارها و سرویس های بازاریابی پست الکترونیکی موجب می شود که شما به گسترش دسترسی دیجیتال خود، بهبود محتوای ایمیل ها و صرفه جویی در وقت خود کمک کنید.

استفاده از خدمات بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه بوده و نیازی به داشتن دانش فنی گسترده ای ندارد. همچنین دارای ویژگی های مختلفی هستند که به شما کمک می کنند جمعیت های خاصی را هدف قرار دهید و فیلترهای هرزنامه را دور بزنید که می تواند کارایی ایمیل های شما را بهبود بخشد.

امکان ارزیابی رفتار کاربران با ارسال ایمیل

تمامی سایتهای ارائه دهنده بازاریابی ایمیلی شامل ابزارهای ردیابی و گزارش گیری است که می توانید ببینید چگونه گیرندگان شما به ایمیل های ارسالی تان پاسخ می دهند، آیا یک مشتری ایمیل را باز می کند یا روی لینکهای موجود در ایمیل کلیک می کنند!

کار با سرویس های ایمیلی نیاز به تخصص خاصی ندارد

حتی اگر شما تخصصی در این زمینه نداشته باشید به سادگی می توانید با سرویسهای ایمیل مارکتینگ کار کنید. می توانید از قالب های آماده سرویسهای بازاریابی ایمیلی، ایمیل خود را طراحی کنید. اکثر این قالبها منطق با نوع دستگاهی که مشتری ایمیل را می بیند تغییر اندازه می دهد و متناسب با رایانه، تبتن یا موبایل قابل تغییر است.

شما می توانید مخاطبین خود را با فرم های ثبت نامی که می توانید در وب سایت، وبلاگ یا صفحات رسانه های اجتماعی خود درج کرده اید افزایش دهید. برای اطمینان از رسیدن به مخاطبان مناسب و ارسال ایمیل هایی که آنها می خواهند، می توانید مخاطبین خود را با منطقه، شهر یا سایر اطلاعات جمعیت شناختی طبقه بندی کنید.

تمامی سرویسها شامل یک گزینه خودکار لغو اشتراک هستند که در تمامی ایمیلهای ارسالی درج می شوند که مشتریان شما را قادر می سازد تا دریافت ایمیل ها را متوقف کنند.

تست A / B در سرویس های ارسال ایمیل

برخی از سرویس های ایمیلی شامل ویژگی های پیشرفته مانند تست A / B هستند که امکان می دهد پیش از ارسال ایمیل میزان موفقیت آن را تست کنید. دیگر گزینه های پیشرفته شامل خدمات طراحی سفارشی ایمیل، نظارت بر رسانه های اجتماعی و نظرسنجی ها می باشد که این امکانات موجب می شود تا شما در مورد نحوه عملکرد ایمیلهای تان بر روی تصورات مشتریان یا خرید آنها تاثیر گذار باشید.

سایت های ارائه دهنده سرویس ایمیل مارکتینگ

از جمله سایتهای ارائه دهنده سرویس ایمیل مارکتینگ که سایتها و شرکتهای ایرانی نیز از آنها استفاده می کنند را می توان به سایتهای mailchimp، Constant Contact، AWeber، ConvertKit  و … اشاره کرد.

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *