کجا به مشتری اس ام اس بدیم

بیاموزید که چگونه استراتژی پیام رسانی مکالمه ای را اتخاذ کنید و از خدمات پیام کوتاه SMS برای خدمات مشتری استفاده کنید

مصرف کنندگان به دنبال تعامل شخصی ، انسانی و معتبر هستند و آن را در زمان واقعی می خواهند. این تغییر به سمت پیام های مکالمه همچنان باقی می ماند – مخصوصاً برای پیام های تجاری. اما از بین همه ابزارهای پیام رسانی مکالمه ، پیام کوتاه متنی بیشترین استفاده را دارد و اغلب مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا خدمات مشتری اهمیت دارد

کجا به مشتری اس ام اس بدیم

زیرا حفظ مشتریان فعلی بسیار ارزان تر از خرید مشتریان جدید است.

مهم نیست که از چه استراتژی های فروش یا بازاریابی استفاده می کنید. هزینه خرید مشتری همیشه بیشتر از حفظ مشتری فعلی خواهد بود.

مشتریان فعلی و خوشحال نیز بزرگترین منبع ارجاع شما هستند و حتی می توانند باعث رشد بیشتر شوند. وقتی همه چیز برای مشتریان فعلی خوب پیش می رود ، آنها تمایل دارند به دوستان خود بگویند. وقتی اوضاع بد پیش می رود ، تمایل دارند برعکس عمل کنند.

نتیجه نهایی: خدمات خوب ، فعال و محاوره ای به مشتریان به شما کمک می کند تا مشتریان خود را حفظ کرده ، مراجعات خود را کسب کرده و درآمد کسب کنید.

۷ راهی که می توانید از پیام کوتاه SMS برای خدمات مشتری استفاده کنید

ما نحوه عملکرد پیام های متنی را به عنوان بخشی از استراتژی پیام رسانی مکالمه دیده ایم.

ما همچنین دریافتیم که مشتریان پیامک را ترجیح می دهند.

و این دلیل خوبی است که یک شرکت یا سازمان از پیام های متنی برای خدمات مشتری استفاده کند.

بنابراین…

موارد زیر هفت روش واقعی برای تجارت یا سازمان شما برای پیاده سازی پیام های متنی برای خدمات به مشتریان است.

کجا به مشتری اس ام اس بدیم

۱٫ پیامهای به موقع و شخصی را ارسال کنید

هنر ایجاد پیامک کامل ، صدایی انسانی و ارسال آن در زمان مناسب وجود دارد .

اما ارائه خدمات پیامکی به مشتریان روابط مشتری را تقویت می کند. این شما را با مخاطبان خود به شیوه های عمیق تر ، شخصی تر و به موقع متصل می کند. در مقایسه با سایر ابزارها مانند ایمیل ، پیام های متنی حتی دوستانه تر و فوری تر به نظر می رسند.

ایمیل برای برقراری ارتباط طولانی و قصه گویی عالی است. اما پیام های متنی می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید و بلافاصله به سوالات پاسخ دهید.

متن ها خود را برای برقراری ارتباط فردی در نظر می گیرند. آنها مقیاس پذیرتر از برقراری تماس های تلفنی هستند. و آنها می توانند به همان اندازه شخصی و عمدی به نظر برسند. این می تواند باعث شود مشتریان احساس شنوایی کنند و دوست داشته باشند که مسئله آنها واقعاً مهم است.

همه اینها باعث ایجاد ارتباط و تشویق به حفظ مشتری می شود.

۲٫ در وقت خود و مشتریان خود صرفه جویی کنید

ایمیل می تواند روشی کند برای بیرون آوردن کلمه باشد. و اغلب فاصله زمانی زیادی بین ارتباط وجود دارد.

اگر مشتریان سریع از شما خبری نگیرند ، خطر بازبینی بد و/یا از دست دادن کسب و کار آنها افزایش می یابد.

ارسال پیام کوتاه نه تنها سریعتر است ، بلکه می تواند دقیق تر نیز باشد. اطلاعات به راحتی روی متن رد و بدل می شوند. این منجر به راه حل های سریعتر می شود.

به علاوه ، مشتریان شما نیز می توانند در مواقعی که برایشان راحت تر است با شما تماس بگیرند. ارسال پیام کوتاه آنها را در طول سفر خرید خود کنترل می کند.

۳٫ تجربه خدمات مشتری خود را با پیام های زمان بندی شده خودکار کنید

صرفه جویی در زمان با اتوماسیون شروع می شود. اگر شما یک تجارت کوچک هستید ، این بسیار بزرگ است. ما در حال صحبت کردن با پیام های خوش آمدید خودکار ، اعلان های سفارش ، یادآوری پرداخت و موارد دیگر هستیم.

یک بستر پیامکی که به شما کمک می کند تا این پیام ها را برنامه ریزی و خودکار کنید ، کارایی بیشتری دارد.

پیامهای زمانبندی شده نیز به شما و تیم شما اجازه می دهد که فعالتر عمل کنید. می توانید با مخاطبین و مشتریان خود شفافیت بیشتری داشته باشید و قبل از ظهور به سوالات پاسخ دهید.

۴٫ فوراً به سوالات خدمات مشتری با پاسخ دهندگان خود پاسخ دهید

ارسال پیامک تجاری به مشتریان امکان می دهد بلافاصله با شما تماس بگیرند. سوالات مربوط به سفارش ، درخواست های ویژه برای خدمات و سایر انواع استعلام ها می تواند سریعتر انجام شود.

آیا مشتریان از تجربه خود راضی نیستند؟ پیام های متنی می توانند به شما در رفع مشکلات در اسرع وقت کمک کنند.

زمان پاسخگویی بهتر به خدمات مشتری منجر به درک بهتر نام تجاری ، نظرات مثبت و به طور بالقوه کسب و کار بیشتر می شود.

کجا به مشتری اس ام اس بدیم

۵٫ با یادآوری های قرار ملاقات و هشدارهای پیام متنی فعال باشید

گذشته از ارائه پشتیبانی واکنشی ، پیام های متنی نیز پیش فعال بودن را آسان تر می کند.

ارسال پیامک به یادآورهای قرار ملاقات یکی از فعال ترین راه ها برای ارسال پیامک است. این برنامه عدم نمایش را کاهش می دهد و عملیات روزانه را هموار می کند. عملیات روانتر روزانه به معنی مشتریان و کارکنان شادتر است.

هشدارهای موجودی ، تبلیغات به مدت محدود ، تغییرات فصلی و پیوندها به رویدادها نیز پیام های خوبی برای ارسال از طریق پیام متنی هستند.

این هشدارهای متنی می تواند به افزایش علاقه ، ترافیک و افزایش فروش منجر شود.

۶٫ جمع آوری بازخورد مشتریان با نظرسنجی ها

در حال حاضر ، هر کسی می تواند بازخورد ارزشمندی دریافت کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیام متنی همراه با پیوند به نظرسنجی Google Form ارسال کنید.

در واقع ، ۴۵ درصد از کاربران پیام های متنی قبلاً برای بررسی یا نظرسنجی با مشاغل و سازمان ها ارتباط برقرار کرده اند. و این تعداد با افزایش پیامک مشاغل و سازمان ها در حال افزایش است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *