تبلیغات صوتی

تبلیغات صوتی بعد  از بازاریابی پیامکی، به نوعی در زمره‌ی روش های نوین تبلیغات قرار دارد.

این نوع از تبلیغات با افزایش  گوشی‌های تلفن هوشمند  بسیار زیاد شده.

در ایران، روش‌ بروز تبلیغات در ابتدای ورود خود با مشکلات بسیار زیادی مواجه شدند .

مردم به آنها اعتماد نداشتن  و قبول کردن تغییر  از تبلیغات سنتی به روش های بروز تبلیغات برای بیشتر افراد سخت بود.

اما با گذشت  زمان، این استفاده از تبلیغات صوتی در میان افراد  پذیرفته شد.

به گونه‌ای که امروزه بیشتر سازمان‌ها وادارات و شرکت ها و  کسب و کارهای موفق برای اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغات خود از تبلیغات صوتی استفاده میکنند .

سامانه پیامک صوتی

سامانه پیامک صوتی، نرم افزاری تحت وب است  که امکان ارسال پیامک صوتی را فراهم  می‌سازد.

از طریق سامانه پیامک صوتی، می‌توان  متن های  مختلف را با صدای یک گوینده ضبط کرد و به صورت گروهی برای مشتریان و افراد  هدف موردنظر ارسال کرد.

اغلب از سامانه‌های صوتی، دارای استودیو مجهز و گویندگان مجرب  هستند؛

بنابراین، مشتریان سامانه پیامک صوتی  می‌توانند سفارش ضبط تبلیغات صوتی  خود را به شرکت ارائه‌دهنده‌ی سامانه‌ پیامک صوتی بدهند.

انتخاب گوینده بر عهده‌ی مشتریان است و می‌توانند صدای دلخواه خود را انتخاب کنند .

اما سامانه پیامک صوتی، این امکان  را دارد که مشتریان سامانه  بابت گوینده مبلغی را  پرداخت نکنند؛

و مشتریان  با صدای خود یا یکی از اطرافییانشان ، به وسیله‌ی نرم افزار بخصوص که در سامانه پیامک صوتی تعبیه شده است، ضبط صدا را  انجام دهند.

محتوای پیامک صوتی انبوه

محتوای تبلیغات پیامک  صوتی بایدبگونه ای باشد  که مشتری را به شنیدن آن جذب کند .

شما نمی‌توانید موارد بی ربط یا کلمات  رکیک را به صورت صوت از طریق پنل پیامک صوتی ارسال کنید.

به این دلیل که شرکت ارائه‌دهنده پیامک صوتی ، مسئولیت مانیتورینگ و بررسی فایل‌های صوتی را دارد.

بنابراین، ارسال محتوای غیر اخلاقی و بی ربط و شخصی ممنوع است.

 سامانه پیامک صوتی، قابلیت ارسال پیامک صوتی  به صورت انبوه شهری یا منطقه ای  را دارد؛

پس تعداد مخاطبین و دریافت‌کنندگان تبلیغات پیامک  صوتی کم  نخواهد بود.

شایان به ذکر است که اهمیت دادن  به بحث مانیتورینگ و بررسی فایل‌های پیامک  صوتی، بر امنیت پنل صوتی افزایش داده و در نهایت تعداد مخاطبین در این سیستم را افزایش خواهد داد.

عموما محتواهایی پیامک صوتی:

۱-اطلاع رسانی

۲-ارائه‌ی خدمات و محصولات جدید

۳-ارائه‌ی تخفیفات و پیشنهادات ویژه

۴-یادآوری‌ها

۵-تبریک تاریخ تولد وپیامک های مناسبی و …

در تبلیغات صوتی استفاده می‌شود.

هزینه‌ی پیامک های صوتی که از طریق سامانه پیامکی آفتاب  ارسال می‌گردد، بر پایه‌ی تعرفه‌ی پنل پیامکی هر کاربر انجام می شود .

ارسال پیامک صوتی انبوه

کاربر با استفاده از ابزارها و نرم افزارهای  ضبط صدا، متن موردنظر خود را ضبط کرده و فایل آماده شده را در سیستم قرار می دهد .

سیستم به صورت خودکار با شماره موبایل‌هایی که قبلا  به آن داده شده است، تماس گرفته و فایل صوتی را برایشان پخش می‌کند و آن پیام ضبط شده را میگویید .

نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه‌ها در این روش، برحسب ثانیه و پالس (۵ ثانیه) می‌باشد.

 

 

پیامک صوتی

سامانه پیامک صوتی آفتاب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *