کاربرد پیامک در جذب مشتری و مشتری مداری

هر وقت که صحبت از پیامک برای جذب مشتری می‌شود، ناخودآگاه ذهن ما به سوی پیام های تبلیغاتی می‌رود که روی اعصاب است. شاید که نه! به طور حتم شما هم این تجربه را داشتید. حتی شاید شمایی که مخاطب ما در این مقاله هستید جزو کسانی باشید که از طریق مخابرات، سیستم ارسال پیامک انبوه سیم کارت خود را به روی شرکت ها و موسسات مربوطه بستید. همین تجربیات نه چندان خوب است که مردم تصور درستی از ارسال پیام برای جذب مشتری و مشتری مداری ندارند. در حالی که اصلاً این طور نیست و پیامک تبلیغاتی می‌تواند وسیله ارتباطی بسیاری خوبی بین فروشنده و مشتری باشد. در این مقاله میخواهیم کاربرد پیامک در جذب مشتری و مشتری مداری را برایتان شرح دهیم.

اهمیت پیامک در جذب مشتری

شاید بشود گفت، یکی از دلایلی که مردم علاقه‌ای به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند بی ربط بودن موضوع ارسالی برای مخاطب باشد. به هنگام ارسال پیام، شما به عنوان صاحب یک محصول یا خدمات بایستی به یک نکته خیلی مهم توجه کنید. ممکن است مشتاق شده باشید که بدانید آن نکته مهم چیست؟ عجله نکنید الان خدمتتان عرض می‌کنیم. مسئله این است که شما بایستی جامعه هدف تان را مشخص کنید. به هنگام فرستادن پیام تا به حال به این سوالات فکر کردید که مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آیا محصولی را که می‌خواهید از طریق پیامک تبلیغاتی به مخاطب خود معرفی کنید اصلاً به آن نیازی دارند؟

پس کاربر عزیز، شما بهتر است بر اساس جامعه هدف تان پیامک را به مخاطب تان بفرستید. اینکه چگونه جامعه هدفت تان را تعیین کنید، به نظر می‌رسد شرکت هایی همچون آفتاب تک می‌توانند در این زمینه کمک خوبی برایتان باشند. نکته بعدی که در زمان فرستادن SMS به افراد بایستی در نظر داشته باشید، آن است که بدون رضایت مشتری اقدام به ارسال پیام نکنید. این یعنی رعایت حقوق مشتری. این قدم اول موفقیت برای فروش محصولات و خدمات تان است.

در ادامه مطلب شاید بخواهید بدانید چگونه می‌شود از سیستم پیام تبلیغاتی آن هم به شکل انبوه برای جذب مشتری استفاده کرد. در بخش بعدی شما را بیشتر با ساختار پیام تبلبغاتی انبوه آَشنا می‌کنیم.

پیام تبلیغاتی انبوه یعنی چه؟

در این قسمت قرار است شما را با مفهوم عبارت پیامک تبلیغاتی انبوه آشنا کنیم. بی‌شک شمایی که کسب و کاری دارید یا در حال راه اندازی شغلی هستید، به دنبال کم هزینه‌ترین شیوه برای جذب مشتریان خود می‌باشید. از این رو ارسال پیامی که ۹۸ درصد بازاریابی را حتی در مقایسه با ایمیل و شبکه‌های اجتماعی به خود اختصاص داده می‌تواند گزینه مناسبی باشد. نظر شما چیست؟

از این رو در مسیر جلب نظر مشتری یک راه آن است که از طریق فرستادن پیام به کاربری که تا به حال او را ندید، ارتباط برقرار کنید. در این راستا هم مجموعه آفتاب تک در کنار شماست و می‌تواند با عرضه خدماتی چون ارائه پنل پیامکی هر چه سریعتر شما را به هدفتان که جذب مشتری است نزدیک و نزدیک تر سازد.

چرا پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری

در کُل سیستم پیامک تبلیغاتی انبوه به این منظور روی کار آمد تا شما کاربر گرامی به راحتی به مشتریان تان دسترسی داشته باشید و محصول خود را با ارزانترین روش ها به فروش برسانید. بنابراین، در پیام تبلیغاتی انبوه شما نیاز دارید یک محتوای کوتاه در قالب SMS آماده کنید. این محتوای پیام بایستی به قدری جذاب باشد که مشتری را برای خرید از محصولات و استفاده از خدمات شما ترغیب کند. در این بخش هم می‌توانید روی مرکز ما حساب ویژه باز کنید، چون محتوا نویسان با تجربه‌ای را در اختیار داریم که می‌توانند هر زمان که شما بخواهید درخواست شما را پاسخگو باشند.

همین که محتوا متنی که به نوعی پیام تبلیغ شما هم محسوب می‌شود آماده شد، سعی کنید آن را به افراد بیشتری اطلاع دهید. نگران نباشید کار سختی نیست تیم آفتاب تک همراه شماست تا با کمک سیستم پنل پیامکی، در کوتاهترین زمان افراد زیادی را از محصولات و خدمات شما آگاه سازند.

کلام آخر

امروزه ارسال پیام انبوه از طریق پنل پیامک در عین راحتی می‌تواند کوتاهترین روش جذب مشتری هم تلقی شود. پس با استفاده از سیستم ارسال پیام به شیوه پنل پیامکی، شما بر حسب دسته بندی که از قبل تعیین شده، جامعه هدفتان مشخص می‌کنید. به عبارتی این افراد همان هایی هستند که  به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند. در نتیجه بی تفاوت از کنار سیستم پیامک تبلیغاتی انبوه نمی‌گذرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *