دریافت پیامک های تبریک مناسبتی در اول روز از طرف عزیزانمان چقدر می‌تواند ادامه‌ی روز را برای ما هیجان انگیز و پر شور و شوق کند و ما را از دغدغه‌های رومزه خود خارج کرده و امیدوار به زندگی برگرداند. ایجاد این حس زیبا حتی با یک جمله چقدر می‌تواند برای ما دلنشین باشد.

در طول سال مناسبت‌ها و عیدهای متفاوتی وجود دارد که برای ما ایرانی‌ها روزهای عزیز و مهمی به شمار می‌روند. از عیدهایی که برای مسلمانان بسیار مهم است تا مناسبت‌هایی چون سالگرد تولد، ازدواج و… همه‌ی ما دوست داریم در این روزهای مبارک و فرخنده در کنار عزیزانمان از زندگی لذت ببریم و عزیزان خود را با هدیه‌های متفاوت و گل‌های رنگارنگ خوشحال کنیم و این روزهای مبارک را به آن‌ها تبریک بگوییم.

گاهی فاصله‌ها باعث جدایی ما از عزیزانمان می‌شود و در خرید هدیه و گل ما را دچار محدودیت می‌کند و اندکی غمگینمان می‌سازد.

اما در این میان، تکنولوژی به داد انسان‌ها می‌رسد و تا حدودی این محدودیت را از بین می‌برد. از خرید هدیه‌های اینترنتی و ارسال هدیه با پیک یکی از هزاران روشی است که می‌تواند خوشحالی را برای عزیزانمان به همراه بیاورد. از دردسرهای رسید به موقع هدیه به دست عزیزانمان یا محدودیت هزینه‌ها در خرید کادو که بگذریم همیشه نوشتن یک متن کوتاه و ارسال آن برای دوستانمان در مناسبت‌های مهم یکی دیگر از شیوه‌های ابراز علاقه به عزیزان است که امروزه در بین مردم جوامع بسیار رواج پیدا کرده است.

فرقی نمی‌کند برای چه مناسبتی باشد، همه‌ ما دوست داریم گل یا هدیه‌ای که تقدیم می‌کنیم همراه با یک متن از طرف ما باشد. اما نوشتن همین متن کوتاه همیشه و برای همه‌ی ما کار آسانی نیست و گاها در نوشتن آن دچار مشکل می‌شویم و نیاز به کمک داریم.
برای کمک به شما چند نمونه متن متفاوت و جدید را برای مناسبت‌های مختلف گردآوری کردیم تا بتوانید از آن‌ها ایده بگیرید یا با کمی تغییر آن را برای ارسال به بهترین‌های زندگی‌تان آماده کنید.
انتخاب متن مناسب برای پیامک تبریک می‌تواند تاثیر مثبتی بر طرف مقابل‌تان بگذارد، به همین دلیل توصیه‌ی ما این است که قبل از نوشتن، درباره‌ی آن خوب فکر کنید و به جای استفاده از جمله‌های تکراری که روزانه بین مردم استفاده می‌شود، متنی متناسب با حال و هوای خودتان و طرف مقابل بنویسید.

استفاده از نام کوچک:

نوشتن نام کوچک طرف مقابل می‌تواند صمیمیت را دو چندان کند و پیامک را برای گیرنده جذاب و دلنشین کند.

احمد عزیزم

امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است چرا که خدا تو را برای من آفرید.

سالگرد ازدواجمان مبارک

استفاده از ویژگی های ماه تولد (فصل تولد):

در تبریک سالگرد تولد می‌توانید ویژگی های ماه تولد گیرنده را مطالعه کرده و یکی از ویژگی های خوب این ماه یا فصل تولد او را انتخاب کرده و متناسب با آن پیامکی را برای طرف مقابل بفرستیم:

علی عزیزم خیلی خوش شانسم که عزیز فروردین ماهی مثل تو دارم. آرزو می‌کنم روز تولدت در فروردین ماه هم مثل خودت خاص باشه و همه‌ی آرزوهات برآورده بشه.

یا:

آبانی‌ها دل داده ترند، زیرا درست میان پاییز قرار گرفته‌اند، فصل دل‌دادگی ها و قدم‌های موازی بازی رنگ‌ها و عصرهای پاییزی…

هادی عزیزم تولدت مبارک

یا:

و چـه زیباست رسـیدن دوباره بـه روز زیبای آفـرینش …
و چـه اندازه عجیب است روز ابـتدای بودن …
و چه اندازه شیرین است امروز ،
تولدت مبارک عزیز دل

استفاده از ویژگی های اخلاقی پسندیده:

پیامک‌هایی تبریکی که آغشته از ویژگی‌های مثبت اخلاقی گیرنده است می‌تواند برای او بسیار لذت بخش و دلنشین باشد. و همچنین بیان هر آن چه در دل است می‌تواند بر دل بنشیند.

فاطمه‌ی عزیزم صبورترین رفیق من عاشقتم. نوروز مبارک.

یا:

واسه تولد تو باید دنیا رو آورد ، سـتاره رو سرت ریخت ،
تو رو تا آسمون برد …
تولدت مبارک …

استفاده از اشعار مناسب:

استفاده از اشعار جذاب نیز می‌تواند برای گیرنده یک هدیه مناسب باشد:

خبر آمد!

خبری در راه است

قاصدک رقص کنان می‌آید

او ز راز دل من آگاه است

می‌دانم

خبری خوش ز سفر آورده

قدمت خیر گلم، قاصدکم!

قدمت خیر!

بهار در راه است

نوروز مبارک

استفاده از طنز و شوخ طبعی:

از این مورد می‌توانید برای افرادی که بسیار با آن‌ها صمیمی هستید استفاده کنید:

یک سال بزرگ‌تر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!!
تا کی میخوای فرشته بمونی هاااا !
تولدت مبارک رفیق جانم.

 

همین چند نکته‌ی ساده می‌تواند شما را در نوشتن پیامک‌های تبریک کمک کند و نوشته‌ی شما را هر چند کوتاه آغشته با جذابیت و هیجان کند و روز عزیزان‌تان را سرشار از شادی و سرور کند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *