سیستم تشخیص پلاک یک راهکار هوشمندسازی در صنعت حمل و نقل می باشد. یکی از محصولات گروه آفتاب سیستم تشخیص پلاک برای مدیریت ناوگان حمل و نقل، برای هوشمند سازی و مدیریت یکپارچه عملکرد مجموعه می باشد.

گروه آفتاب محصول خود را پایانه های حمل و نقل مراکز استان ها و صنایع بزرگ پیاده سازی کرده و مدیریت حمل و نقل پتروشیمی با بهره گیری از سیستم تشخیص پلاک برای ساماندهی حمل بار از ابتدای بارگیری از باسکول تا گمرک یا مقصد را امکان پذیر کرده است.

همچنین سیستم تشخیص پلاک علاوه بر استفاده از یک دوربین دیجیتال شماره پلاک خودرو را به صورت متن به سامانه ارسال

و امکان دریافت کرده و عملیات مورد نیاز مشتری را انجام می دهد، موارد مختلف مورد استفاده این سیستم در مدیریت ناوگان

حمل و نقل از قبیل نوبت دهی رانندگان، مدیریت پارکینگ و باسکول مورد استفاده قرار گرفته است.

امکان اتصال سیستم تشخیص پلاک آفتاب به راه بند و درب اتوماتیک در گیت های ورود و خروج، برای مدیریت مکان هایی که نیاز به اجازه ورود دارد، نیز یکی از قابلیت های این سیستم می باشد.

از مزیت های این سیستم می توان به تسریع مدیریت و ساماندهی ورود و خروج اشاره کرد. گزارشگیری بر اساس شماره پلاک، تعداد ورودی و خروجی بر حسب زمان و تاریخ در دسترس بوده و همچنین تحویل شیف و تحویل حساب صندوق برای پارکینگ میسر می باشد.

مهم ترین نیاز مشتریان ما در حوزه حمل و نقل، نوبتدهی رانندگان جهت برقراری عدالت و کم کردن دخالت عامل انسانی در نوبت دهی خودرو ها بوده است. چاپ تصویر خودرو و پلاک ناخوانا بر روی برگه نوبت یا پارکینگ، امکان مقایسه عامل انسانی

در صورت بروز هرگونه مشکل یا تردید در سیستم تشخیص پلاک آفتاب پیش بیتی شده است. انعطاف و شخصی سازی سیستم تشخیص پلاک آفتاب برای تمامی مشتریان در دسترس خواهد بود.

سیستم تشخیص پلاک

نوبت دهی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *