اگر بخواهیم در مقیاس بالا و برای افراد زیادی پیامک ارسال کنیم، هیچ موقع نمی‌توانیم با گوشی شخصی خود به تک تک افراد پیام دهیم. در چنین مواردی با استفاده از پنل پیامکی این کار را انجام می‌دهیم. که در زمان کوتاه و هزینه کمی می‌توان تبلیغات خود را به صورت یکجا و هم‌زمان به کاربران ارسال کرد. اکثر افراد دلیل استفاده از پنل پیامکی را بدرستی نمی‌دانند. در این مقاله می‌خواهیم تعریف کوتاهی درباره‌ی اینکه چرا باید از پنل پیامکی استفاده کنید توضیحات لازمی را بدهیم. همچنین در مقاله نحوه انتخاب پنل پیامکی مناسب می‌توانید بهترین پنل پیامکی مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

امروزه اکثر افراد از تلفن همراه استفاده می‌کنند به‌طوری که می‌توان گفت زندگی بیشتر مردم به موبایلشان وابسته است. بنابراین بازاریابی پیامکی یکی از کاربردی ترین روش‌های رونق و همچنین تبلیغات کسب‌وکار شما می‌باشد.

پنل اس‌ام‌اس در حقیقت یک نرم‌افزار در فضای اینترنت است که به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان‌تان را مدیریت کنید و برای آن‌ها پیامک‌های انبوه ارسال کنید. استفاده از این پنل به شما کمک می‌کند که بتوانید به قشر خاصی در جامعه پیامک ارسال کنید به طور مثال به تمام افراد یک شهر، به تمام افرادی که در یک مدرسه درس می‌خوانند و … . در پنل پیامکی همان‌طور که شما می‌توانید به مشتریان خود پیامک ارسال کنید مشتریان شما نیز می‌توانند پاسخ مناسب را برای شما ارسال کنند. در واقع پنل اس ام اس یک قابلیت فوق‌العاده برای برقراری ارتباط میان شما و مشتریان‌تان می‌باشد.

سامانه پیامکی دارای ویژگی‌های منحر به فردی می‎باشد که می‌توانید گزارش‌گیری لازم را انجام دهید. این گزارش مشخص می کند که اس ام اس های مورد نظر برای چه شماره هایی ارسال شده و از بین این شماره‌ها کدام ها پیام را دریافت و کدام‌ها دریافت نکرده‌اند.

تعرفه‌ها به صورت زیر می‌باشد

شماره

قیمت

نوع

۱۰۰۰۳۸۱۸

۴۴۹۰۸۰۰ تومان

۸رقمی رند

۱۰۰۰۴۳۴۸

۴۴۹۰۸۰۰ تومان

۸رقمی رند

۱۰۰۰۵۰۰۰۳۰۰۴۰۰

۶۷۳۶۲ تومان

۸رقمی رند

۱۰۰۰۶۰۰۰۴۰۰۹۰۰

۶۷۳۶۲ تومان

۸رقمی رند

۱۰۰۰۴۰۰۰۵۰۰۸۰۰

۶۷۳۶۲ تومان

۸رقمی رند

۱۰۰۰۴۰۰۰۵۰۰۷۰۰

۴۳۶۰۰۰۰ تومان

۸رقمی رند

۱۰۰۰۴۰۰۰۵۰۰۳۰۰

۶۷۳۶۲ تومان

۸رقمی رند

۱۰۰۰۴۰۰۰۵۰۰۲۰۰

۶۷۳۶۲ تومان

۸رقمی رند

۱۰۰۰۴۰۰۰۵۰۰۱۰۰

۶۷۳۶۲ تومان

۸رقمی رند

۱۰۰۰۶۰۰۰۴۰۰۹۰۰

۶۷۳۶۲ تومان

۸رقمی رند

سرویس ویژه خط خدماتی برای فروشگاه‌ها

۱۱۰۰۰۰ تومان

۸رقمی رند

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *