CRM چیست و اتصال آن به پنل پیامک

شاید شما نیز تجربه‌ی این را داشته باشید که پس از خرید یک محصول به صورت مرتب، پیامک‌های مرتبط با محصول خریداری شده دریافت می‌کنید. یا در روز تولدتان پیشنهادها و تخفیفات ویژه توسط فروشگاه‌هایی که چندی پیش از آن‌ها خرید کرده‌اید به شما تعلق می‌گیرد. شاید با خودتان فکر می‌کنید که یک نفر پشت سیستم نشسته و در روز تولد مشتریان به آن‌ها پیامک می‌دهد، یا بعد از خرید محصولی هر چند وقت یکبار اقدام به ارسال پیامک‌های مرتبط می‌کند.

درصورتی که تعداد مشتریان تعداد محدودی باشند شاید بتوان چنین کاری را به صورت دستی انجام داد ولی درصورتی که مشتریان شما بیش از ۱۰۰ نفر هستند انجام دادن چنین کاری طاقت فرسا و خارج از عقل خواهد بود. برای حل این مشکل تکنولوژی ابداع شده که می‌توان توسط آن، این کارها را به سادگی انجام داد.

CRM چیست؟

CRM کوتاه شده ی عبارت Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است که در قالب یک نرم افزار می‌تواند مسئولیت مهمی را در هر کسب‌‌وکاری ایفا کند. این نرم‌افزار وظیفه‌ای چون حفظ اطلاعات، برنامه ریزی امور و یادآوری به موقع امور مربوط به مشتریان را برعهده دارد. حوزه‌ی مشتریان در هر کسب و کاری یکی از مهمترین موارد است که بی‌توجهی به آن می‌تواند کسب و کار شما را از میدان رقابت به در کند. پس نقش CRM می‌تواند در شرکت‌ها و کسب‌و کارهای مختلف نقش بسیار پررنگ و واضحی باشد.ساده سازی مراحل ارتباط با مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید بر عهده ی CRM است در صورت مدیریت مناسب و درست آن می‌توانیم آن را تبدیل به سودآوری کنیم.

همه‌ی صاحبان کسب‌و کارها می‌دانند که مجهز بودن یک نرم افزار به انواع روش‌های ارتباطی با مشتریان تا چه میزان می‌تواند دستیابی به هدف را برای آن‌ها ساده‌تر کند، زیرا این روش باعث صرفه‌جویی در زمان و تعریف مجدد اطلاعات در پنل‌ها و نرم‌افزارهای مختلف می‌شود.

ارتباط پیامکی با مشتریان پس از تماس تلفنی یکی از سریع‌ترین روش‌هاست که می‌توان با استفاده از پنل‌های پیامکی به آن دست یافت و راه ارتباطی بین خود و مشتریان ایجاد کرد.

مزایای اتصال CRM به پنل های پیامکی

شما می‌توانید با اتصال CRM به پنل پیامک نتایج شگفت انگیزی را حاصل آورید. از جمله نتایج این عمل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ارسال فاکتور به صورت پیامک برای مشتریان

ارسال پیامک شخصی سازی شده با نام و اطلاعات مشتری

تبریک خودکار مناسبت‌های خاص به مشتریان و همکاران مانند تولد، سالگردها و …

ارسال تشکر از اولین خرید از مشتریان جدید

ارسال خودکار پیامک‌های یادآوری برای پرداخت اقساط برای مشتریان

ارسال پیامک برای گروه‌های تعیین شده مثلا گروه سنی یا جنسیت خاص و …

ارسال اطلاعات شرکت مانند وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی به صورت پیامک

نظرسنجی پیامکی از مشتریان درباره‌ی پاسخگویی کارشناسان بعد از تماس

و…

همه‌ی این موارد می‌توانند برای هر کسب‌و کاری عملکرد شگفت انگیزی را ارائه دهند. این آرزویی است که برای تمام کسب‌و کارها به وقوع پیوسته و می‌توان به راحتی با تهیه پنل پیامکی و CRM به آن‌ها دست یافت. موفقیت را همین حالا بدست آورید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *