کارایی سامانه آفتاب در حمل و نقل قابل چشم پوشی نیست و قابلیت اجرا در تمامی بخشهای حمل و نقل را دارد.
سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل آفتاب به منظور ساماندهی، سهولت کار و افزایش سرعت در ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل طراحی و پیاده سازی شده است.
این سامانه هم اکنون در پایانه های بار چندین استان در حال اجراست و توانسته مشکلات و نواقص روشهای سنتی اعلام بار و نوبت دهی را به طور کل رفع نماید.
از جمله مزیت های سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل آفتاب می توان به این موارد اشاره کرد:
- افزایش سرعت انجام اعلام بار و نوبت دهی
- جلوگیری از تخلفات و نوبتدهی به صورت عادلانه
- جلوگیری از صف های طولانی رانندگان در گیشه های نوبتدهی و جلوگیری از شلوغی و بی نظمی در پایانه های بار
- کاهش هزینه ها
- سهولت در اعلام بار و نوبت دهی رانندگان در این سامانه
- تعریف و اعلام بار توسط شرکت های حمل ونقل
- تعریف شرکتهای حمل و نقل و کاربران و اختصاص نقش ها به هریک
- ثبت اسامی راننده ها در سیستم و نوبتدهی به آنها
- امکان مشاهده بارهای اعلام شده به منظور مشاهده رانندگان در مانیتور پایانه های بار
- ردیابی بارها
- ثبت کامیونها و ماشین های بار در سیستم و گروه بندی آنها
- نمودارها و گزارش های مرتبط با نوبت دهی، اعلام بار و غیره
امکان پذیر است.
سامانه آفتاب ضمن استفاده در پایانه های بار مراکز استانها، امکان استفاده و بکارگیری در بنادر و مناطق آزاد، مدیریت بار و نوبت دهی صنایع بزرگ و متوسط و مدیریت بار و نوبت دهی شرکت های پخش فرآورده نفتی را دارد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ۰۲۴۳۳۱۵۴۳۱۶ و ۰۹۱۲۷۷۲۹۱۲۸ تماس بگیرید