aftab| aftab| aftab
info@aftabtech.ir ۰۲۱-91302126
aftab

•روزهای کاری

شنبه تا پنجشنبه

۸ الی ۱۸

•شماره تماس

۰۹۱۲۱۴۱۷۲۷۷ _ ۰۹۱۲۵۴۱۶۸۷۴

۰۲1-91302126

aftab| aftab| aftab
info@aftabtech.ir ۰۲۱-91302126
aftab

•روزهای کاری

شنبه تا پنجشنبه

۸ الی ۱۸

•شماره تماس

۰۹۱۲۱۴۱۷۲۷۷ _ ۰۹۱۲۵۴۱۶۸۷۴

۰۲1-91302126

  • Telegram
  • Email
  • Twitter
  • Linkedin
  • Instagram
  • WhatsApp

گروه آفتاب

  • خانه 
  • درباره ما 
    • معرفی شرکت
    • اعضای هیئت مدیره
    • گواهینامه ها
    • نمودار سازمانی
    • شرکای کلیدی
    • کاتالوگ آفتاب
  • محصولات 
    • حوزه حمل و نقل
      • اعلام بار
      • نوبتدهی آنلاین خودروهای باربری
      • تشخیص پلاک
      • مدیریت ناوگان حمل و نقل
    • نرم‌افزار جامع پایش
    • سامانه جامع آنلاین شبکه بهداشت
    • سیستم مدیریت محتوای اختصاصی و فروشگاهی (CMS)
    • نمونه کارها
  • خدمات 
    • خرید پکیج پیامکی
    • نرم‌افزارهای سفارش مشتری
    • وب سایت
    • اپلیکیشن موبایل
    • UI/UX
    • سئو (SEO)
    • میزبانی وب
    • دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره حوزه کسب و کار
    • آموزش
    • خدمات پشتیبانی سایت وردپرس
  • فرصت‌های شغلی 
  • مقالات 

نرم‌افزار جامع پایش

  1. صفحه اصلی
  2. نرم‌افزار جامع پایش

شروع فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در شرکت‌های بزرگ و کوچک قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند. همچنین در شرایطی که کالاهای تولید شده، فروش نمی‌روند و یا در رقابت با کالاهای مشابه، از بازار مناسبی برخوردار نیستند لازم است تا گروه تحقیقات و بازاریابی وارد عمل شده و برنامه ریزی‌ها و مطالعات لازم را برای دست‌یابی به اطلاعاتی در مورد موقعیت بازار و کالا انجام دهد.

تمامی فعالیت‌های گروهی و انفرادی برای بازاریابی یک کالا باید حساب شده و در قالب‌های مشخصی تدوین شود و فعالیت‌های بدون مطالعه و برنامه‌ریزی باید حذف گردد. برای این منظور در بازاریابی هر کالا باید برنامه مربوط به آن کالا را با دقت و مطالعه فراوان تهیه کرد و در اختیار مدیران گذاشت تا تصمیم گیری های لازم را بر اساس آن انجام دهند. طرح یا برنامه بازاریابی یکی از بخش‌های مهم طرح کسب و کار به شمار می‌آید. از این جهت فرایند برنامه‌ریزی بازاریابی بخش مهمی از فرایند برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی سازمان‌ها تلقی می‌شود. برنامه بازاریابی، سند یا طرحی است که برنامه ها و فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی شرکت را برای سال آتی مشخص می کند. مارکتینگ پلن توضیح می دهد چه فعالیت هایی، در چه زمان و توسط چه افرادی باید انجام شود تا اهداف استراتژی بازاریابی شرکت تحقق یابد.

از این رو گروه نرم افزاری آفتاب اقدام به طراحی و تولید نرم افزار جامع پایش جهت بهبود کسب و کار و سرعت در شناسایی بازار هدف شما نموده است.

با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود:

  1. بازار هدف خود را شناسایی کنید
  2. رقبای کلیدی خود را بشناسید
  3. محصولات پرفروش خود را شناسایی کنید
  4. و….

با استفاده از این نرم افزار همیشه یک قدم جلوتر از رقبای خود حرکت کنید.

  • حوزه حمل و نقل
  • نرم‌افزار جامع پایش
  • سیستم مدیریت محتوای اختصاصی (CMS)
  • نمونه کارها

تماس با ما

تلفن : ۰۲۱91302126 

ایمیل : info@aftabtech.ir

 

خدمات

هاستینگ

دیجیتال مارکتینگ

مشاوره حوزه کسب و کار

سامانه پایش کسب و کار

​
شروع مکالمه
پشتیبانان به طور معمول در چند دقیقه پاسخ می دهند.
آفتاب
تمامی حقوق برای گروه آفتاب محفوظ می باشد.
logo-samandehi
  • Telegram
  • Email
  • Twitter
  • Linkedin
  • Instagram
  • WhatsApp