جواهر فروشی

جواهرفروشی، فروشگاهی فیزیکی است که ارائه کننده سنگ های گران بها، فلزات قیمتی، ساعت های تجملی و ساخته شده از طلا و جواهر و مجموعه ای از زیباترین سنگ ها نظیر الماس، برلیان، فیروزه و … می‌باشد. در دنیای امروز و با حضور اینترنت و اثرات انکار ناپذیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، جواهر فروشی ها که به صورت فیزیکی و سنتی به خرید و فروش جواهر می پرداختند، با قدم گذاشتن به عرصه مجازی، تجربه شیرین جواهر فروشی به صورت آنلاین را چشیده و با تنظیم استراتژی فروش اینترنتی به جا و به روز و قرار دادن آن در رسالت کسب و کار خود، حس زیبای لمس مجازی یک جواهر را به مشتریان خود، عرضه کردند. ساخت یک محیط مطمئن و راحت برای فروش اشیاء گران بها و قیمتی همچون جواهر از دید بسیاری از فروشندگان فیزیکی و قدیمی امکان ناپذیر به نظر می رسید چرا که یکی از عقاید حاکم بر این مخالفت این بود که لمس جواهر جزء جدایی ناپذیر آن برای خرید می باشد. اما با توجه به اهمیت، نقش و خواسته مشتری در امر فروش و کسب سود، فروش اینترنتی کم کم در راس برنامه های بلند مدت شرکت ها و سازمان ها قرار گرفت. از همین جهت فروشگاه طلا و جواهر اونیکست با ۳۱ سال سابقه در خرید و فروش طلا و جواهر، با ارائه کلکسیونی از درخشنده ترین و چشم نوازترین جواهرها که بر گرفته شده از جدید ترین ساخته های طراحان جواهر فروشی جهان می باشد، با پذیرش سفارش آنلاین مشتریان از تمامی نقاط کشور، آورنده جواهر فروشی سنتی به مدرن ترین راه ممکن به خانه شما است.

در تمام فرهنگ ها و رسم های مختلف حاکم بر جوامع و افراد، جواهر به عنوان یک کالای لاکچری و چشم گیر به حساب می آید و برای همین جواهر فروشی جزء کسب و کار های پر خطر، سخت و در عین حال جذاب و با پرستیژ بسیار عالی به شمار می آید. خانم ها طرفدار پر و پا قرص خرید جواهر و طلا هستند، از این رو روش فروش باید ویژگی های خاصی را چه به لحاظ محیطی و چه به لحاط انسانی و روانی، دارا باشد، نظیر:

  • فراهم کردن محیطی صمیمی و گرم جهت تحریک حس زیبا پسندی مشتری
  • طراحی معماری مرتبط به جواهر فروشی به همراه نورپردازی
  • شناخت مشتریان متقاضی این کالا
  • برقراری ارتباطی دوستانه با مشتریان چه به صورت فیزیکی و چه به صورت آنلاین
  • مشاوره و راهنمایی عمومی و تخصصی

جواهر فروشی باید به نحوی باشد که از زمان قدم گذاشتن مشتری به درون آن، این حس در ذهن او تقویت شود که می تواند در این مغازه، آنچه به دنبالش می گردد را با اطمینان کامل و ساده ترین راه، خریداری کند.

حتی پذیرایی از خریداران با یک فنجان قهوه، داشتن محیطی برای نشستن، رفع خستگی و یا تصمیم گیری برای انتخاب و …. بسیار ذهن گرایانه بوده و باعث می شود که جدای مکان جواهر فروشی، مشتریان احساس راحتی و رابطه معنوی با برند داشته باشند که این امر از جمله عواملی است که به روند افزایش میزان فروش کمک می کند.

جواهر فروشی های کلاسیک و سنتی، با نمایش ابزار سنتی و قدیمی جواهر سازی و طلا سازی مثل: چنگ چین، چکش فلزی، دریل دستی، فرز، قلمهای مخراجکاری، کمان اره و …. یک کارگاه مصنوعی را در نگاه مشتری به وجود می آورند تا ارزش، زیبایی و مراحلی که طی شده تا این کالای گران بها در ویترین فروشگاه قرار بگیرد را به او نشان دهند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *