قوانین و ضوابط

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات گروه آفتاب: کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی گروه آفتاب به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت گروه آفتاب هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط گروه آفتاب به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سامانه مدیریت حمل و نقل آفتاب است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سامانه مدیریت حمل و نقل آفتاب از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گروه آفتاب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سامانه مدیریت حمل و نقل آفتاب تغییراتی در آینده ایجاد شود. تعریف مشتری یا کاربر مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سامانه مدیریت حمل و نقل آفتاب اقدام نماید. سیاست قیمت گذاری با توجه به تنوع دریافت خدمات مشترکین و تاثیر پارامتر های مختلف در تعیین قیمت، پیش فاکتور ارائه شده تقریبی بوده و قابل استناد به عنوان قیمت نهایی نمی باشد.

قوانین خصوصی

مشتریان می توانند قبل از پرداخت به صورت تلفنی و آنلاین مشاوره رایگان دریافت نمایند تا با آگاهی بیشتر نسبت به سفارش خدمات اقدام نمایند .بعد از سفارش و پرداخت کارشناسان گروه آفتاب در اولین روز کاری با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت می کنند.