زمانی که به پنل پیامکی مراجعه می‌کنید، با لیستی از سرشماره ها مواجع می‌شوید که ممکن است شما را دچار سردرگمی کند.

در این مقاله سعی داریم تفاوت این سرشماره ها را در ادامه برای شما شرح دهیم تا این سردرگمی را از بین ببریم.

شاید از خودتان سوال کرده باشید که تفاوت این پیش شماره ها در چیست؟ چه ویژگی باعث می‌شود که قیمت‌های متفاوتی داشته باشند؟ کدام یک برای کسب و کار شما مناسب و مقرون به صرفه است؟ از سر شماره‌ها مواجه می‌شوید. پیش شماره هایی نظیر ۱۰۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰،۵۰۰۰۱،۵۰۰۰۲،۵۰۰۰۴،۵۰۰۰۵و ۰۲۱ که شاید در انتخاب هر کدام یک از آن ها دچار تردید و سردرگمی شوید. در ادامه تفاوت های این سرشماره ها را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

همه‌ی این اپراتورها از سوی شرکت مخابرات حمایت می‌شوند و تقریبا کارکرد یکسانی دارند. این مورد نگرانی‌های برخی از مشتریان را برطرف می‌کند که در انتخاب خود دچار تردید و عملکرد شرکت نباشند.

کدام پیش شماره برای ارسال پیامک مناسب است؟

پیش شماره ۱۰۰۰

پیش شماره ی ۱۰۰۰ یکی از پیشکسوتان این عرصه می‌باشد و یکی از قدیمی‌ترین پیش شماره هاست که اپراتور اصلی آن متعلق به شرکت رهیاب رایانه گستر است. و به دلیل قدمتی که دارد در سال های متوالی مشتریانی بیشتری را به خود اختصاص داده است.

از مزایای این سرشماره می‎توان به سرعت بالا در ارسال پیام‌کوتاه، قابلیت دریافت گزارش تحویل پیامک و همچنین انتخاب دلخواه شماره‌های موجود پس از پیش شماره ۱۰۰۰ اشاره کرد.

اما برخی از کاربران معتقدند، میزان تعرفه و هزینه شماره‌های اختصاصی این پیش شماره به تازگی افزایش پیدا کرده که خود می‌تواند از معایب این خط حساب آید.

پیش شماره ۲۰۰۰

یکی از ویژگی‌های بارز سرشماره ی ۲۰۰۰ این است که هزینه‌ی هر پیامکی که به علت‌های مختلفی همانند خاموش بودن یا دردسترس نبودن تلفن همراه به دست مشتریان و کاربران نرسیده را پس از ۷۲ ساعت بازگشت می‌دهد. که همین مورد باعث جذب مشتریان فراوانی شده است. علاوه بر این سرعت خوب در ارسال و ارائه‌ی گذارش تحویل پیامک نیز از دیگر ویژگی های بارز این پیش شماره می‌باشد.

اپراتور اصلی این پیش شماره شرکت ” آتیه داده پرداز” است. به گفته برخی کاربران قیمت بالا در تعرفه ها و دریافت هزینه‌ تمدید اشتراک سالیانه بابت شماره‌های اختصاصی از معایب این شرکت است.

پیش شماره۳۰۰۰

پیش شماره ی ۳۰۰۰ نیز یکی از پر مخاطب‌ترین پیش شماره های خطوط خدماتی است که مورد استفاده‌ی بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی است. این پیش شماره مربوط به شرکت “مرکز گسترش فناوری اطلاعات ” با نام اختصاری “مگفا” می‌باشد و از مزایای آن می‌توان به سرعت بالا در ارسال پیام‌کوتاه، تعرفه مناسب و گزارش دقیق تحویل پیامک اشاره کرد. یکی از معایب این پیش شماره محدود بودن خطوط ۸ رقمی نسبت به سایر پیش شماره هاست.

پیش شماره ۵۰۰۰۱

یکی دیگر از پیش‌شماره‌های موجود خط ۵۰۰۰۱ است که خدماتی مشابه با خدمات خط ۱۰۰۰ دارد، مختص شرکت “رهیاب پیام گستران” است.

یکی از مزایای منحصر به فرد این پیش شماره ارسال پیام از طریق سن و جنسیت به صورت انبوه شهری است که فقط از طریق خطوط زیر مجموعه ۵۰۰۰ ارسال می‌گردد.

پیش‌شماره ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵

پیش‌شماره های ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ نیز همانند سایر پیش‌شماره‌ها دارای سرعت ارسال بالا و گزارش تحویل فوری می‌باشند. ارائه دهنده این خطوط شرکت “راهکار سرزمین هوشمند” است. همانطور که پیشتر گفتیم، یکی از خدمات قابل توجه این سرشماره‌ها، ارسال پیام‌کوتاه است که همواره به عنوان مزایای این سرویس‌ها، قابل توجه برخی از کاربران قرار گرفته است.

پیش‌شماره ۵۰۰۰۴

یکی دیگر از پیش‌شماره‌های موجود، خط ۵۰۰۰۴ است که شرکت ” ارمغان راه طلایی” ارائه دهنده آن است. این خط نیز مشابه تمام خطوط زیر مجموعه ۵۰۰۰ از سرعت ارسال بالا و گزارش دهی دقیق، تحویل پیامک برخوردار است.

پیش‌شماره ۲۱

پیش شماره ی ۲۱ معمولا توسط شهروندان استان های البرز و تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد و این امکان را به مخاطبان خود می‌دهد تا یک شماره اختصاصی متناظر شماره تلفن ثابت خود را داشته باشند. سرعت بالا در ارسال و call back از مزایای این پیش شماره است. پیش‌شماره ۲۱ از دیگر سرشماره های موجود در پنل‌های پیامکی، است که منحصر به شرکت ” پیام افزار پیک آسا” با نام تجاری “آسانک” می‌باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *